שרתתי בבסיס של חה״א בדרום. אחת הטייסות הושבתה למשך חודש כדי להתקין במטוסים מכשיר ניווט שהיה אמור להגיע מהתעשיה האוירית. ההשבתה נמשכה, והמכשיר לא הגיע. מפקד הטייסת התחיל לחקור מה קורה, וקיבל תשובה שהמהנדס הראשי שאחראי על המערכת נמצא במילואים.
כאן התערב מפקד הבסיס והחליט לנצל את מעמדו כאל״מ כדי לגלות איפה משרת המהנדס ולשחרר אותו. לאחר מבצע בלשי ענף הוא גילה שהמהנדס מוצב בשמירות בבסיס של חה״א — בבסיס שלו, שומר על אותם מטוסים שלא יכולים להמריא בלי המכשיר שלא הגיע כי הוא כאן שומר עליהם.
המטורף ביותר הוא שהמב״ס לא הצליח לשחרר אותו! (יחידות האבטחה הן חי״ר, ולא כפופות לחה״א). הוא רק שלף אותו מהשמירות ושלח אותו להדריך את הטייסים בשימוש במערכת, אם וכאשר תגיע.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה