יום שני, 21 בפברואר 2022

לעשות לעילוי נשמתך

מעשה בעשיר מופלג בניו יורק בארה''ב שפנה אל הרב שלו ואמר לו:

במשך שנים רבות עבדתי בכל מיני עבודות וצברתי רכוש רב. כעת כאשר הגעתי לגיל זקנה אני רוצה לעשות משהו למען העולם הבא שלי, ואני חושש שהבנים שלי כיון שהם עסוקים מבוקר ועד ערב בעסקים הגדולים שהשארתי להם, הם לא יתפנו לאחר מותי לדאוג לתיקון נשמתי. רבי מה אעשה למען העולם הבא שלי?

אמר לו הרב: אתה צודק, אל תחכה לילדים שלך שידאגו לתיקון נשמתך לאחר מותך ''אם אין אני לי מי לי'', אתה צריך עכשיו לדאוג לרוחניות שלך.

עצתי לך שתתרום סכומים נכבדים כראוי לעושרך למוסדות תורה צדקה וחסד ובזה תזכה את עצמך לעולם הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבריון שלא שכח את הרב קרליבך

מספר חסיד בובוב מבורו פארק שבשעת לילה מאוחרת טעה ביציאה מהכביש המהיר ומצא את עצמו בהרלם (רובע מגורי בצפון מנהטן בארה''ב היה ידוע כאז...