יום שלישי, 22 בפברואר 2022

היתוש שניצח את נשיא ארה"ב

אחד מנשיאי ארה''ב בשנות ה – 60 הגיע לביקור במצרים.

אלפי אנשים המתינו לנשיא האמריקאי בדרכים המובילות לשדה התעופה, ובעת שהשיירה הנשיאותית עברה שם, ההמון הריע לנשיא ארה''ב שנתקבל בכבוד מלכים.

בקהיר נערכה לנשיא קבלת פנים מלכותית במעמד נשיא מצרים ובנוכחות נציגי תקשורת מכל העולם שהעבירו בשידור ישיר את הארוע לכל רחבי תבל. 

אל מול הכבוד הגדול הזה ישב הנשיא האמריקאי "כולו אומר כבוד", הוא פיזר חיוכים לכל עבר, לחץ את ידיהם של שרים בכירים, ממש ''מלך העולם'' וכל זאת תחת שמירה בטחונית כבידה ביותר.

מחסומים רבים וגדרות נצבו בדרך לבמה עליה ישבו המכובדים. אנשי בטחון רבים עמדו סביב הגדרות כדי לשמור שאף אחד לא יתקרב אל הנשיא. רק אחד הצליח לעשות זאת...

הוא הצליח לפרוץ את כל המחסומים ולהגיע אל נשיא ארה''ב, ולא רק להגיע אלא לגעות בו. ולא רק לגעת בו אלא פשוט... להתיישב על חוטמו.

היה זה לא אחר מאשר יתוש קטן, קטן במיוחד אך טורדני ביותר. הוא התיישב על חוטמו של נשיא וניסה לעוקצו.

הנשיא ''לא נשאר חייב'' , הוא ניסה להלחם נגד היתוש בתנועות ידים שונות ומשונות... זה היה הדבר האחרון שהנשיא רצה לעסוק בו באותם רגעים בהם מצלמות הטלוויזיה מצלמות כל תנועה שלו ומעבירות את התמונות לכל העולם.

אך היתוש היה עקשן ולא היה מוכן לעזוב את הנשיא. למרות תנועותיו העצבניות של מי שחשב שהוא המלך של העולם הוא ''הפסיד במלחמה עם היתוש''.

היתוש שם את הנשיא ללעג ולקלס לעיני כל העולם העומד ורואה את נשיא המעצמה הגדולה ביותר בעולם במוגבלותו האנושית עומד בתנועות נואשות ועצבניות חסר אונים מול בריה אחת קטנה ושמה יתוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבריון שלא שכח את הרב קרליבך

מספר חסיד בובוב מבורו פארק שבשעת לילה מאוחרת טעה ביציאה מהכביש המהיר ומצא את עצמו בהרלם (רובע מגורי בצפון מנהטן בארה''ב היה ידוע כאז...