יום חמישי, 24 בפברואר 2022

תחזור לעולם לעוד 12 שנה לגדל את ילדיך

ביום חמישי האחרון נרצח הרב אבשלום מאיר חי הי"ד – ע"י חוליית מחבלים בסמוך ליישוב עינב שבצפון השומרון.

היום מתברר כי הרב חי הי"ד, כבר היה בעולם האמת לפני 12 שנים.

בנו אליהו חי, סיפר לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' את הסיפור המרטיט:

"לפני 12 שנים יום אחרי שאחי הקטן נולד, אבא היה בתאונת דרכים קשה, הוא ממש נפצע קשה, והרופאים חשבו שהוא כבר נפטר" מספר אליהו, "אחרי כמה דקות הוא התעורר, ולקחו אותו לבית החולים 'איכילוב', אחרי שהוא חזר להכרה הוא סיפר לחברים שלו ולאמא שלי את מה שעבר".

אליהו מתרגש, ומנסה להמשיך בסיפור אך פורץ בבכי. "אבא לא סיפר לי את הסיפור הזה בחיים, הוא סיפר אותו רק בהרצאות שמסר בישיבות ובאולפנות, הוא היה בכל מיני סמינרים וסיפר להם את זה. לנו הוא לא סיפר, כי הוא לא רצה שנהיה עצובים, אבל תמיד הרגשנו שהוא רק מגדל אותנו, מנסה שלא ניקשר אליו יותר מידי".. הוא אומר בבכי.

"אבא סיפר לכולם, כי היה בעולם האמת, הוא נשאב לתוך מנהרה ארוכה עם אור גדול וחזק, ואז מישהו רוחני דיבר אליו, ואמר לו כי בגלל שהוא בעל תשובה אז הוא יזכה לגן עדן, אבל אבא שאל 'מה עם הילדים שלי? מה עם אשתי? מי ידאג להם?'.. הקול הרוחני הזה שאל את אבא עם הוא רוצה לחזור כדי לגדל אותם. ואבא ענה שהוא רוצה... 'אז יש לך תריסר שנים לגדל את ילדיך'... ככה אמרו לו, בערך... לא מילה במילה..."

אליהו משתתק לכמה רגעים, ואז אומר את הנתון המדהים: "הפלא הוא, שהתאונה של אבא היתה בח' טבת, וכעבור 12 שנים בתאריך ז' טבת – אבא נרצח..."

"אבא חזר לגן עדן, אבל אנחנו יודעים שהוא איתנו, והוא יעזור לנו להמשיך הלאה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הבריון שלא שכח את הרב קרליבך

מספר חסיד בובוב מבורו פארק שבשעת לילה מאוחרת טעה ביציאה מהכביש המהיר ומצא את עצמו בהרלם (רובע מגורי בצפון מנהטן בארה''ב היה ידוע כאז...